In Mexico rolde in 2003 de laatste VW Kever van de band. De eerste kwam in 1938. Hiermee werd Kever de langst en meest geproduceerde auto. Bijna iedereen kent ook deze Duitse auto. Voor velen is de VW Kever nog steeds hun troetelkindje, soms al van een behoorlijke leeftijd, maar goed bijgehouden en in een uitstekende staat. Toch kan er ondanks de goede zorgen wel eens wat kapot gaan aan de auto, op het motorische vlak of wat betreft andere onderdelen. Dan is het natuurlijk belangrijk dat dit vervangen kan worden door de juiste spullen, liefst bij een leverancier die verstand van zaken heeft. De VW Kever specialistParuzzi heeft die kennis van zaken, sterker nog, Paruzzi heeft zich gespecialiseerd in VW Kever onderdelen. Iedere garagehouder of doe-het-zelver kan hier bijna alles voor de VW Kever vinden. Of het nu gaat om een koperen remleiding voor de VW Kever of een rem cilinder, Paruzzi heeft het allemaal. Originele onderdelen, speciale classic parts, ook de onderdelen die niet meer via de VW dealer verkrijgbaar zijn. Je kunt hier terecht voor meer dan 40.000 verschillende onderdelen voor watergekoelde en luchtgekoelde klassieke Volkswagens. Meer dan 40.000 VW onderdelenNeem gewoon eens een kijkje op de website om te zien wat Paruzzi allemaal te bieden heeft. Er kan zelfs op speciale onderdelen worden gezocht door middel van het originele VW nummer. Maar natuurlijk ook in de verschillende subgroepen met de Duitse of Engelse omschrijving. Zo wordt het wel heel eenvoudig om je Kever in een perfecte staat te houden. |
https://www.paruzzi.com/ |